Zavvi EU 120x600
LookFantastic EU 120x600

3 Nisan 2013 Çarşamba


Port Yönlendirme - Linksys - WAG160N (Linksys Firmware)

 
 
1. Adım.
Eğer statik yerel IP varsa Bazı yönlendiriciler & modemler port yönlendirme ile iyi çalışır. 
Manuel olarak statik IP adresi kullanmak için ağ arabirim kartı (NIC) ayarlanır. 
Ayrıca benim ÜCRETSİZ indirebilirsiniz Basit Statik IP sizin için ayarlamak için bir araçtır.
Adım 2.
Favori web tarayıcısı ve adres çubuğuna giriş sizin yönlendiriciler IP adresini açın. 
Eğer düzgün router / modem bağlanmak için http:// olması gerektiğini lütfen unutmayın.

IP adresi yönlendirici bulma konusunda yardıma mı ihtiyacınız var? buraya tıklayın
Adım 3.
Bazı yönlendirici / modemler bir kullanıcı adı ve / veya şifre, senin bunu gerektiriyorsa, burada yönlendiriciler adınızı ve şifrenizi girmeniz gerekmektedir.
Eğer bilmiyorsanız, varsayılan yönlendirici ve modem parola listesi bizim listesini kontrol edebilirsiniz burada .
Bunu değişti ve hatırlamak yoksa çoğu yönlendirici üzerinde sıfırlama düğmesini kullanarak varsayılan fabrika cihazınızı sıfırlamanız gerekebilir.
Adım 4.
Sonra "Uygulamalar & Gaming" sekmesi üzerinde yönlendirici tıklayın oturum.
Adım 5.
Normalde 'İleri Port Aralığı' varsayılan olarak seçilir, tıklatın değilse.
'Uygulama' girişiniz bir ad verin altında, bu sayfadaki herhangi diğerleri gibi aynı olmamalıdır.
'Başlat' ve 'End' olarak yönlendirilmesine portları girin. 
Örnek: 2100-2200 veya 3000-3000
Sonraki portlar için protokol seçin.
'IP Adresi' alanına portlara iletilecek bilgisayarın yerel IP koymak.
Üzerinde işaretlemek kontrol ettiğinizden emin olun 'Enable'.
Tüm portlar için bu adımı yineleyin.
 
Adım 6.
Click 'Ayarları Kaydet'
Hepsi bitti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder