Zavvi EU 120x600
LookFantastic EU 120x600

16 Ocak 2013 Çarşamba

windows multupoint server

Bugün sonrası Windows MultiPoint Server ekibinden Ratnesh Yadav geliyor.

Windows MultiPoint Server (WMS) 2011 Birçok kullanıcı bir çalıştırmak için yazılı değildir onlar WMS kullanımı genişletmek istiyorum ama altta yatan 64 bit sunucu işletim sistemi ile uyumlu olmayan ya da uygulamaları çalıştırmak mümkün olması gerektiğini söylediler çoklu kullanıcı oturumu ortamı. Sizi duydum ve bu uygulama uyumluluğu sorunlarını çözmek için WMS 2012 heyecan verici yeni bir özellik ekledik.Basit, tek bir bilgisayarda Sanal Masaüstü Altyapısı (VDI) özelliğini bir WMS bilgisayarın yöneticisi üzerinde Hyper-V sanal makine (VM) çalıştıran bir Windows 7 veya Windows 8 Enterprise konuk işletim sistemi için loopback tüm yerel MultiPoint istasyonları dönüştürmek sağlaristasyonları gibi aynı bilgisayar.

Bu blogda biz WMS 2012 yılında sanal masaüstü istasyonları oluşturmak için basit 3 adım süreci açıklayacağım. Eğer 3 sanal masaüstü istasyonları daha oluşturuyorsanız, RAM artırmak ve başlamadan önce hızlı bir katı hal sürücü (SSD) eklemeniz gerekebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder